Quattro...

Igår upptäckte jag att såren som Quattro alltid får över hela sommaren hade kommit =(
Så nu har han ett sår under ena örat, ungefär i storlek med en femtioöring än så länge... Stackarn... Alltid samma sak varje år... Han måste verkligen må skit på sommaren... För han får ju dom där såren som han river på hela tiden (precis som sin bror) och så blir han såååå dålig i magen, så ibland hinner han ju inte ens på lådan... Min lilla goding...
Ska nog åka iväg med honom till veterinären igen....
Men man kan inte tvätta eller smörja på något eller nåt på såren för då blir det bara tusen gånger värre... Ja, usch... Jag lider med honom... Min lilla sötnos...

    
Lilla godingen Quattro... <3


Imorgon ska vi iväg på Bio =) Jag köpte biljetterna igår... Så nu är det fixat också.... Och Nicklas och Sofia frågade igår om vi skulle shoppa nåt i Örebro också.... Det har ju inte jag haft en tanke på att man kunde göra, så attans dom... Nu blir det väl att vi åker in tidigare så att man kan handla lite =P

Igår var vi och hämtade ut givarna också, för dom hade kommit, så det blir att fixa min bil i helgen =) Sååååå glad =P

Nu ska jag och Enzo gå och möta min lillebror, han skulle komma hit en stund sa han... Han har varit på Bilakuten och fixat praktik och fyllt i några papper som Arbetsförmedlingen ska ha....

Sen blir det att städa lite här hemma igen... För det blir ju just inge skitigt med hundarna som verkar samla på sig så mycket grus och skit i trampdynorna som möjligt, så är det som om dom släpper allt gruset när dom kommer in... För usch va grusigt och skitigt det blir inne efter dom...
Men det är det helt klart värt... Vad skulle jag göra om jag inte hade mina älsklingar! =P

Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har ju fullt upp med annat så jag hinner ju inte uppdatera =P

Japp allt är bara bra =)

Kram kram

2009-04-02 @ 21:29:08
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0