Husvagn & Påsk...

Idag skulle vi ju egentligen ha åkt till Bjuhrs för att fixa en luftmassemätare och nån annan mätare... Men det blir ändrade planer... För vi ska åka och kolla på en husvagn =) Och troligtvis så köper vi den... Måste ju ha en husvagn till sommaren.. och den här är besiktad och skattad så det är ju bara att köra =)

Krister slutar tidigare idag också, han slutar redan vid 12 så det blir att dra direkt när han kommer hem då...
Jag har en hel massa jag ska göra innan dess, vet inte hur jag ska hinna... Jag har ju precis klivit ur sängen och ska hinna duscha, dammsuga, gå ut med hundarna, ge alla djuren mat och mig själv också för den delen =P Ja och sen är det väl nåt jag har glömt bort, ja just ja... Får ju inte glömma... Ska ju titta på "våra bästa år" också =P
Det är så skönt att dom har ändrat tiden, känns som om man hinner med lite mer på dagarna då *hihi*...

Nej, nu har jag inte tid med det här mer...
Men ha en superbra påskhelg... Kollade på vädret förut och det ska bli SOOOOL hela helgen =P

Kommentarer
Postat av: Anna

Å va kul. Vi har oxå kollat på lite husvagnar, men nu vill Patrik köpa en buss... Får väl se va det blir =)

Kram kram

2009-04-09 @ 15:13:15
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/
Postat av: Mamma

Ni lyckades glömma att det är min husvagn!!!!!...eller ja, min oxå =)...



Kram kram

2009-04-09 @ 16:34:39
Postat av: Anonym

Men mamma, du räknas ju som "vi" vet du väl =P

Kram kram

2009-04-10 @ 10:12:11
Postat av: Johanna

GLAD PÅSK önskar vi er alla!!!!! Clurus Ligan=)=)

2009-04-11 @ 10:26:48
URL: http://www.cluruskennel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0