Helgen...

I fredags så åkte vi in till Karlskoga och hämtade Nicklas och Sofia, sen åkte vi till Willys och köpte en massa godis =P Sen vidare till Sibylla och åt massa god mat =) Sen bar det iväg till Örebro, för att kolla på Bio.... Men väl inne så var det mer än en timme kvar innan filmen skulle börja, så vi åkte runt lite, sen kom jag på att vi kunde åka till Kim, så Krister ringde till honom och då var han sjuk, så dit åkte vi aldrig... Snurrade runt lite till i stan i Örebro, sen åkte vi och parkerade och gick upp till bion....
Hämtade ut våra biljetter och stog och väntade,,, hur länge som helst.... Sen fick vi till slut en bänk att sitta på... Efter ett tag skulle Krister och Nicklas gå och köpa popkorn och varma baconchips, så Sofia och jag skulle vakta bänken så länge... Och tro på fan att det kommer två neger tjejer och säger "Flytta på dig!" till Sofia.... Då sa jag "NEJ! Det är upptaget!" och då blängde dom bara på oss hela tiden... Men bläng för fan vettja!!

Sen väl inne i biosalongen, så fick jag nån jävel bakom mig som satt och buttade och sparkade i ryggen på min stol under heeela filmen, gissa om jag var förbannad! Sa det till Krister flera gånger och att jag inte kan hålla käften snart längre... Men jag lyckade, men jag lovar att jag var inte glad! Han hade tur att han inte fick sig en utskällning under filmen, den lila jäveln!

Men till filmen nu då.... Fast and Furious.... Så jätte bra, den bästa av alla dom filmerna... Den ska jag bara ha... Och Vin Diesel då... Ja, han var ju snyggare än nånsin... Vilka muskler =P
Och den andra, kommer ju aldrig ihåg vad han heter, men Brian O´Connor heter han ju i filmen iallafall.... Ja, han ska man ju inte ens tala om =P
Men det var den bästa filmen jag sett på länge... Helt klart värd att se på.... Den ska jag se många gånger till =P

Sen igår så fixade vi med min bil, hade köpt dom där jädrans givarna och tror ni att min lilla bil var så snäll att han startade?! Nepp, ingen lust med det då heller... Hmm... Men idag har vi varit och köpt en ny bränslepump till den också... För att innan vi böt givarna så kom det bensin fram till spridarna, men inte ens en liten droppe förbi dom... Och vi har gjort rent spridarna och kollat så att dom funkar och det gör dom... Men efter bytet av givarna iallafall, så kommer bensinen igenom spridarna, men bilen vill fortfarande inte starta =/ Så dom kom lillebror och Krister på att det är nog bränslepumpen som inte orkar pumpa fram bensinen ordentligt... Så vi får se till helgen om det är så... Bränslepumpen har vi ju iallafall varit i Karlstad och köpt idag =) Så den ska dom väl sätta i nu i påsk... Så jag får väl hoppas igen då att den ska starta nästa helg =)

Sen var Sofia och jag ute med mina katter igår också, i koppel... Men lilla Bosse hann vi inte med, stackarn...
Sen blev det Tacos *Mums* och sen film på kvällen... Vi har ju lite egen bio här hemma med 120" tv =P så det är alltid kul att kolla på film =P Så då tittade vi på "Patrik 1,5" hel okej film =) Handlar om två bögar som ska adoptera ett barn och så tror dom att dom ska få hem en liten pojke på 1,5 år, men det var tydligen fel, dom får hem en riktig bråkstake på 15 år... Men den var rätt bra...

Sen idag så har vi varit i Karlstad och handlat lite, så passade vi på att äta på Burger King också *Mums*, aldrig fel...
Nu är Krister iväg till Christian och hjälper honom med bilen... Och jag har världens huvudvärk och det blir ju inte bättre av att sitta framför datorn.... men men... skit samma....

Nu ska jag gå och mysa lite med mina godingar....
Hoppas att ni har haft en bra helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0