Helgen är över...

Ja, nu är helgen över och den tog slut alldeles för fort... Och inget Elmia blev det heller =(

På långfredagen så bogserade vi ju in min bil till garaget... Sen på påskafton så fixade Krister och Nicklas med den nästan hela dagen... I lite mer än 8 timmar höll dom på... Och dom håller på att river isär motorn, för det är tydligen kolvringarna som har gett sig =/ Så det blir att köpa nya...
Sen på påskaftons eftermiddagen/kvällen var vi bjudna på påskmat hos mamma, det blev ju som det blev =P Men vi fick väl mat till slut, vid sisådär 10 på kvällen =) Mamma fastnade visst med grannarna och partade lite istället... Så det kan bli =P Men det gör inget.... Ha kul du mamma =)

Sen på söndagen så åkte vi och hälsade på Anette och Niklas och gav Alicia och Samuel ett varsit påskägg.... Sen när vi skulle åka hemåt så fick vi med oss 4 chipspåsar och 2 stora salsasåser och en påse med bullar.... Dom har tydligen ett par kompisar som har med sig massa godis till dom när dom kommer dit, för den ena av dom säljer godis tydligen... Men det gör inget, vi tar gärna emot, det går ju alltid åt en massa godis =P
Innan vi åkte till Anette och Niklas så stannade vi till vid Katrinedalskrogen och mötte upp Isabelle där, så jag fick stamtavlorna =) Vi får ta och träffas nån dag och hitta på nåt (?) och så får du hjälpa mig med anmälan och så =)

Sen på söndagskvällen så grillade vi nere hos mamma, det var sååååå gott =) Så det blir väl att grilla fler gånger nu när man har kommit igång med det =P Blir grilla hela sommaren =P

Igår så skjutsade vi in Sofia och hennes lillebror till Karlskoga och sen passade vi på att handla lite där... Efter det så åkte vi hem till mamma för Krister skulle hjälpa Nicklas att fixa lite med Nicklas Audi och då passade mamma och jag ta en långpromenad med Diesel och Ace... I skogen, lerigt och jävlig och jag i mocka stövlar =S Ja, det gick bra, skitig och jävlig när man kom hem bara.... Men det var det värt =)

Sen blev det hemåt, och på hemvägen stannade vi vid kronhallskiosken och jag fick en mjukglass... Hade nästan glömt bort hur gott det är med mjukglass =) *Mums*

Sen var det bara att fortsätta hemåt och göra Spagetti och Köttfärssås, inte så gott... Men det får gå...
Sen så tvättade vi färdigt och usch och fy vad det är jobbigt, man skulle allt ha en egen tvättmaskin, slippa springa ner i källaren hela tiden....

Nu måste jag gå ut med grabbarna igen, sen blir det städa... Ja.... Det behövs verkligen... Och sen kanske låta katterna vara på balkongen en stund....

Här kommer lite nya bilder på min lilla goding också =) Klicka på bilderna för att göra om större =)
        
   

Hoppas att ni har haft en bra påskhelg =)
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0