Glad Påsk...

Glad Påsk på er ni som läser min blogg =)

I torsdags var vi och köpte en husvagn i Skövde, som mamma och vi ska ha... Sen passade vi på att handla lite när vi var där, det var ju inte riktigt meningen med det var ju större än Örebro nästan så vi var tvugna =P

Efter det åkte vi hemåt, sen skulle vi flytta på Lenitas husvagn för våran skulle stå nere vid mamma så att hon kunde ha koll på pärlan =P Så när allt var klart så var klockan 23 så då var det dags att gå ut med voffsarna igen och sen in och kolla på TV...

Igår så fixade Krister och Niklas med min volvo igen och jag städade båda bilarna inuti... Men inte startade han för det... =S
Sen så kollade dom kompen iallafall och fick ingen komp på ena cylindern... Så vi körde iväg min lilla bil till garaget så ska dom riva isär motorn och kolla vad som är knasigt med den... Känns som om det här kommer bli dyrt.... Men vi badar ju i pengar så vad gör det *haha* Nej då... Men det får kosta vad det vill, det är ju MIN bil =P Samma sak när det gäller djuren, det spelar ingen roll vad det kostar bara dom blir friska.. Så dom trodde iallafall att till helgen skulle dom ha fått igång den =)

Idag ska jag följa med mamma och Thomas och handla lite påskmat och så... Sen skulle mamma bjuda oss =) Tack tack gulliga mamma =)

Igår färgade Krister håret på mig också och så rakade han av sitt eget =) Så idag har jag fått i hair extension i mitt hår =) Känns lite skumt att ha så långt hår... Har ju inte direkt kort hår i vanliga fall, men ville ha längre =) Och nu har jag det =P

Nej, nu ska jag försöka lägga in bilderna jag har tagit på djuren i datorn... Lägger väl upp dom här nån annan dag...

Men ha det bra!
GLAD PÅSK på er =)
Ha en fortsatt trevlig långhelg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0