8:e April...

Inte lika fint väder idag... Massa moln idag istället =( Hoppas att det blir bättre i helgen bara....

Igår skulle jag och Enzo ta en promenad till mamma, men Enzo fick stanna hemma och Harry fick följa med istället... Så först gick vi och lämnade hemnycklarna till min lillebror så att Krister skulle kunna komma in när han kom hem... Och sen gick vi ner till mamma...

Hemma hos mamma fixade vi över lite bilder som hon hade tagit på ett minne, sen skulle vi städa Snövits bur... Så jag höll i den lilla godingen och mamma städade.... Så passade vi på at väga honom också och han vägde 104 gram, så han har växt i från Cappe...

Nicklas och Krister fixade med min bil igen.... Böt bränslerelä och nåt mer relä och sen tankade dom bilen =P Smart, det kanske skulle ha varit det första dom ha gjort =S Men den startade iallafall inte, så det var visst inte soppatorsk =P Det hade ju inte varit så kul om det hade varit det som var felet... När vi har bytt så mycket på den...

Imorgon blir det åka till Bjuhrs och fixa en luftmassemätare... För dom snackar om att dom tror att bilen får antingen för mycket eller för lite luft... Och då kom smarta jag på luftmassemätaren =P *hihi* Då sa dom bara "Att vi inte har tänkt på det" haha... ja.... Tur dom har mig =P

Och funkar den inte efter det så blir det Örebro i helgen och köpa nästa bränslepump och så ska jag säga till dom att då ska det shoppas också, när vi endå är där liksom =P

Sen ska vi till pappa i påsk också, måste ju lämna påskägg till lillebror Magnus också =)
Och så ska vi till Anette och Niklas med påskägg till Alicia och Samuel tänkte vi... Vet inte vilken dag det blir, det får vi se då....

Nu ska jag gå och fixa lite, sen försöka ta min ut med hundarna, det är en massa turkar här utanför som håller på att flytta in i våran trappuppgång... Och jag tror att mina hundar är lite rasister för dom gillar inte sånna =/ Fast det gör mig ingenting... Håll er borta =P

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Annika

sorry, jag har varit sjuk så kunde inte komma till er utställning och heja fram er.Missade även en föreläsning i örebro pga av detta.Typiskt, när man väl planerat in så blir man sjuk.Men hur gick det då?Tänkte skvallra lite om vad jag sysslar med.Träning av hundar, så skönt att cykla med dessa, igår, var jag helt slut, dålig kondis och flås antar jag hihihih.Hoppas att det löser sig för er angående eran bil.Skall även till sthlm nu i helgen, ebbos första officielta utställning, vi får se hur det går.Ha det så bra och ha en bra påsk

2009-04-08 @ 13:22:06
Postat av: Anna

Patrik undrar varför ni inte fel söker? Då kommer ni ju fram till felet på engång.

kram

2009-04-08 @ 16:10:59
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/
Postat av: Anna

Jag vet inte, Patrik som sa. Säg till krister att han ringer Patrik nån dag och frågar. Kram

2009-04-08 @ 20:40:37
URL: http://anna-olofsson.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0