6:e April...

Vaknade imorse av att solen sken in i fönstret på mig... va härligt =) Inga fel alls att vakna så...
Sen blev det att kolla på "våra bästa år" som vanligt =P och nu sitter jag här en stund... Men ska ta om ta på mig lite och gå ut med hundarna i det fina vädret =)

Till helgen är det ju bilutställning i Elmia också... Men det blir inget Elmia för oss i år =( Jätte tråkigt... Men kanske nästa år... Men vi ska iallafall på bilträff i Karlstad och Örebro snart =) Ska bli kul iallafall....

Idag ska Krister tydligen byta bränslepumpen i min bil =) Så jag hoppas att den startar... Men han sa att om den inte gör det får vi byta den andra bränslepumpen också... Så jag hoppas att den startar idag.... Vore ju inga fel att åka i den.... Om den startar så ska jag åka in och besikta den så fort som möjligt.... Så att man har en bil... Kan ju inte ta mig nånstans utan bil knappt... Så det skulle sitta fint att få den fixad...

Nu ska jag gå ut i det fina vädret med mina pojkar, sen blir det städa =/ Inte det roligaste som finns närdet är sååå fint väder, men det är behövligt =P

Just ja, fick höra av Isabelle igår att stamtavlorna till Cappe och Snövit har kommit också, så jag ska försöka ta mig dit och hämta dom nån dag.... Så ska Isabelle få hjälpa mig att bli medlem i Hamsterföreningen så att jag kan åka på utställningar med lilla Cappe också... =)

Nu ska jag fixa lite... Men ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0