30:e April.... och bilder...

Jaha.. En ny dag med en massa sool =) Härligt...
Blir nog sitta på balkongen med en glass sen *Mums* Är ju glass beroende =P

Igår städade jag Cappe´s bur, det var mindre populärt.. Han gick runt i sina små hörn där han gömmer frön och letade, men det fanns ju inget kvar i hörnen... Så då gick han till matskålen och gömde mat i alla hörnen igen, det var nog jobbigt =P Men han fixar nog iordning allt snart igen =P Den lilla godingen =)

Ikväll ska vi till Robban och Jenny... Robban tyckte tydligen att vi skulle ta med hundarna och husvagnen så att vi kunde sova över... Men jag vet inte om det är nån bra idé =P Så det blir nog att vi åker hem senare istället...

Här kommer bilderna jag tog förra helgen... Har inte lagt in dom på datorn förrens nu... Men bättre sent än aldrig =P

Klicka på bilderna för att göra dom större...

 Lilla Bosse på balkongen i solen =)
 Budweiser, min sötis...
 Grodorna vi såg ute i skogen...
                                                                 
Så, det var lite bilder på mina älskade pojkar också...
Ska ta lite bilder på Quattro och Capricornus också, så inte var med på ett ända kort den här gången...

Ha en bra Valborgs helg =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja hon har fått cancer! Ligger inne på Usö nu. Patrik och har varit där några ggr, och förra gången vi var där. Va hon dålig, men då trodde dom det va lunginflamation... DÅLIGT AV LÄKARNA!!!! Får se om Leif kommer till dopet =) Hoppas det. Han skulle ev komma och ta kort till Vivi. Kram

2009-04-30 @ 13:17:54
URL: http://gumminasan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej fick denna sida av Anna eftersom min Katt är borta och har setts på sandgatan undrar bara om du kan ha sett han eftersom du bor där har lagt in bilder på min blogg som är http://jumsan83.bloggagratis.se/



Mvh jenny

2009-05-01 @ 08:43:39
URL: http://jumsan83.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0