29:e April...

Idag ska jag städa Cappe´s bur har jag tänkt... När jag tog upp honom igår kväll, så var han lite gos sjuk tror jag.... Han ville inte gå ner, bara sitta i knät och bli klappad... Så mysig så =)

Igår när Harry och jag skulle gå promenad så gick vi förbi dagiset här vid oss, och då satt det två små pojkar (kanske 3-4 år) och gungade, så säger den ena "När jag blir eh.. eh.. 20 år, då ska jag fortfarnade gå på det här dagiset. För det är så bra" Va gulligt, tror nog inte att han tycker samma sak när han är lite äldre kanske =P

Sen när Krister kom hem så blev det laga lite mat, det blev lax =) Mmm...
Sen efter maten så gick vi en promenad till mamma och tillbaka med hundarna, vi skulle mäta lite på husvagnen... Och på tillbaka vägen så ville hundarna bada lite, eller ja, plaska lite med benen iallafall... Och Enzo har ju nojja på att plocka pinnar på botten, han stoppar ner hela huvudet under vattnet för att plocka upp pinnarna.... Men igår så fanns det inga pinnar på botten så jag slängde i en pinne, men den sjönk inte, då då ställde Enzo tassen på pinnen så att den hamnade på botten, sen plockade han upp den med munnen, så höll han på sådär... Han är så go min lilla älskling <3

Sen blev det titta på TV, på "The Mentalist" , det är ju så bra.... =)

Nu, ska jag titta färdigt på "Våra bästa år" sen blir det att gå ut med pojkarna...  Och städa lite kanske...
Imorgon ska vi till Robban och Jenny på fest också, det ska bli kul =)

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Minna.

Hejsan Linda.

Vill passa på o önska er en trevlig valborgs afton.

Hoppas att det är bra med er.

Kram.

2009-04-29 @ 11:36:02
Postat av: Linda

Tack detsamma Minna =)

Hoppas att ni får en toppen bra helg =)

Jo, då det är allt bra här nu =)

Kram

2009-04-29 @ 13:04:34
Postat av: Annika B

Passar på att önska alla en riktig trevlig valborg, kram //Dogogänget

2009-04-30 @ 09:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0