23:e April...

Igår så tog vi hundarna och en massa grejer och åkte ner till mamma... Krister skulle hjälpa Nicklas och plocka isär Audin lite mer och jag skulle kolla på mammas nya blogg... Men det var inget för mig =P Men hon klarade sig tydligen bra ändå har jag sett nu i efter hand =) Vad duktig du är lilla mamma =P

Sen tog vi och gick promenader med alla vovvarna och med Diesel och Harry så stötte vi på tre rådjur =) Dom är ju så fina, Harry tänkte nog mest "mat"...

Sen var det dags att grilla lite korv... Och så var det ju det här med att få igång grillen också... Inte det lättaste =) Men det gick tillslut... Först hände det ingenting med korvarna men helt plötsligt var dom svarta =P Men det gick bra ändå =)

Idag har jag tänkt mig att jag ska ta med Krister till ÖoB som öppnar i Karlskoga idag =) Och resten av affärerna där har ju redan öppnat... Hoppas bara att han vill följa med =P Men jag ska nog övertala honom, hoppas jag iallafall....

Men nu måste jag gå ut med godingarna... Fast just nu sover dom, och dom är ju bara såå söta när dom ligger där i sängen på rygg och snarkar =) Så underbara =)

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack tack, vad gullig du är ler

Mammas flicka idag, kanske!!??



Någon korvgubbe tror jag aldrig att du blir, även

om vi fick mat till slut =)



Kram kram

2009-04-23 @ 13:40:18
URL: http://ankislillavarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0