22:a April...

Igår var jag till Arbetsförmedlingen... Ett väldigt värdelöst besök där... För när jag kom dit, stog jag och väntade som många andra gjorde också... Sen kommer en av dom som jobbar på Arbetsförmedlingen och säger "Ta ett papper här och skriv vad ni har sökt för jobb och lämna in till oss", det kändes väldigt onödigt att åka in dit för det, då kunde jag ju lika gärna har ringt in eller mailat och sakt vad jag har sökt för jobb =/
Men nu ska jag inte dit på ett tag iallafall, så det känns skönt...

Efter Arbetsförmedlingen åkte jag till Isabelle och pratade lite skit och så hjälpte hon mig att bli medlem i Svenska Hamsterföreningen =) Så nu är det fixat också... Bara att hoppas att Krister kan passa hundarna den 9:e maj, så jag kan följa med på utställningen med lilla Cappe =) Vore riktigt kul att komma iväg på den...

Sen så skulle jag skjutsa mamma till affären också... Så det blev att åka och hämta henne, blåsa iväg till Kronhallen.. Sen hämta Nicklas och Sofia hos Sofias mamma, sen hem och gå ut med hundarna, sen till Kristers jobb och hämta honom... Det var knappt så att jag hann med, men det gjorde jag =P

Sen när vi hade hämtat Krister iallafall, så åkte vi inte till Karlskoga och lämnade Sofia sen vidare till Örebro och köpte en ny diskmaskin (en bänk diskmaskin) jätte fin är den, och den funkar skit bra =P
Nicklas övningskörde hela vägen... Och det är allt ett par gången man håller på att få en hjärtattack =P Nej, då... Men igår blev jag lite orolig när vi skulle ut på E18 då tittade han inte ordentliget så vi höll på att blåsa in i en annan bil som var på E18 redan.... Usch och fy va läskigt det var =S

Idag ska vi ner till mamma och grilla lite, och Krister och Nicklas ska plocka bort dom sista grejerna från Audin, så att den kan åka till skroten på fredag förhoppningsvis... =) Och så skulle jag hjälpa mamma med bloggen... Får se hur det går... Jag vill ju inte lära mig att fixa med nån annan blogg än blogg.se, det skulle bara krångla till det för mig, när jag håller på att lära mig den här... Men vi får se hur det blir och går...

Nu ska jag ta och göra mig iordning lite sen tror jag att mina pojkar vill ut på en promenad igen =)


Den här Diskmaskinen har vi köpt =)

Så, nu får det räcka för idag....
Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma

...vadå hjälpa????

Tack du!...för hjälpen, menar jag!!!??? =)



Kram kram

2009-04-23 @ 10:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0