21:a April...

Usch, jag hade ingen som helst lust att kliva upp idag... Skulle ju skjutsa Krister till jobbet också eftersom jag ska ha bilen idag och åka till Arbetsförmedlingen i Karlskoga... Blää...
Men man var väl så illa tvugen att gå upp... Det är lite svårt när hundarna ligger kvar och snarkar och myser... Då vill man gärna ligga kvar =)

Igår så åkte vi inte till Karlskoga, till Apoteket... Så när vi kommer in till lasarettet så var det självklart stängt, det stängde precis när vi kom dit, en minut över fem och dom stängde självklart dörrarna när vi kom *hmm* så då åkte vi in till stan istället, där var det öppet =)
Så jag köpte Frontline till pojkarna, ojojoj va dyrt det var... Inte bra att ha stora hundar =P Det kosta 344 kronor för en förpackning och jag behövde ju två... Så det blev nästan 700 kronor... Så nu hoppas jag att dom inte får några fästingar eller annat äckel... =)

Sen var det hemåt... Jag lagade mat och Krister kopplade in nya modemet som skulle ha varit inkopplat senast i förrgår, men det gick bra... Har ju internet iallafall =P Om hemtelefonen funkar, det är en annan sak... Men den använder vi ju knappt....

Sen efter maten var det bara att ställa sig att diska, för hand! Usch... Jälva diskmaskin som har pajjat igen... Och nu ordentligt den här gången också... Den sprutar vatten åt alla håll, handtaget har gått sönder så luckan måste man tejpa om den ska sitta fast och så diskar den inte rent heller...
Så det blir att köpa en ny nån dag den här veckan.... Klarar mig inte utan en diskmaskin nu när jag har haft en så länge.. Man bli allt lite lat med alla dessa elektronik saker som finns =P

Nej, nu är det nog dags att göra sig iordning också... Ska ju till Arbetsförmedlingen...
Men ha det så bra =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan!

Ja, med mina hundar är det bara bra.

Dom tycker att det är toppen nu när det börjar bli varmt ute så dom på helgerna kan ligga och sola hela dagarna när matte är ledig =)

Sen är jag ledig en dag i veckan också för det går lite knackigt i stålindustrin just nu och det har mina djur och jag inget emot!

Skulle vara snällt om du kunde maila mig så jag får veta vad som hänt?!

Ha en super duper bra dag!

Kram Jenny, Atlas, Herkules och Ajax

2009-04-22 @ 07:06:30
Postat av: Johanna

Hej och tack snälla Linda för Gratulationerna=)=)Vad gullig du är=)

Hoppas att allt är bra med er alla!Ha det gott och tack igen! Kram Johanna

2009-04-22 @ 08:40:04
URL: http://www.cluruskennel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0