1:a April...

Japp, första april är det idag och ingen har lurat mig =P

Igår skulle vi beställa biljetter för vi ska på bio på fredag med lillebror och Sofia... Men icke... Det gick inte att betala över internet om man inte hade speciella kort, eller presentkort eller en företagsbiljett...
Så det blir att åka in till Pressbyrån sen när Krister kommer hem och köpa presentkort där så vi kan köpa våra biljetter =P Hoppas bara att det finns några platser kvar till oss =)
Vi ska iallafall gå på "Fast & Furious" den kan man ju inte bara missa, har ju gått på 2 av dom tidigare filmerna på bio så det är väl lika bra att fortsätta så =P Och i den här filmen är ju Vin Diesel med igen =P

Annars har jag gått en varsin långpromenad med grabbarna idag, för det är ju inget härligt väder ute idag =P Åhh va jag längtar till sommaren... Men jag nöjer mig så länge med dagens härliga väder, massa soooool =)

Igår städade jag åt lilla Cappe också, han var nog inte lika glad över att det blev rent och snyggt som jag blev, för det skulle genast byggas om när jag var klar =)

Så gick ju jag och Enzo långpromenad igår också och då stötte vi på Mamma, Gittan och Ace, dom höll på att träna, så det blev att stanna där, för dom behövde låna Enzo´s koppel... Men det blev genast skillnad på den lilla godingen Ace bara igår =) Det kommer gå bra det där mamma =) Med den lilla busen....

Just ja, vi ska nog hämta ut givarna till min bil idag också... Så till helgen ska det mekas =) Japp, jag ska vara med och laga min fiiiiina bil....

Krister sa att så fort vi får igång min bil så ska vi sälja 945:an.... Men *Aaaaahhh* då har jag ju ingen bil iallafall, så det sa jag till honom... Då sa han att han kunde köpa nån liten skitbil att åka i... Japp, det tycker jag... men jag vet ju hur det kommer sluta, det blir ju jag som får åka i lilla skitbilen =P Nej, då... Jag ska åka TURBO jag =P Den kommer bli såååå fin när jag är klar med den, min pärla =) Har ju köpt lite mer grejer jag ska ha i den och Krister håller på att fixar plattor så att 20" fälgarna från Saaben (R.I.P LEA120 min fina bil, saknar den massor...) ska passa på min 745:a...
Fina fina fina LEA120


Min bil....


Sista bilderna på LEA....

Ja, nu kom jag in på nåt helt annat, men skit samma.... Saknar iallafall min Saab massor....
Det var en fin och bra bil det.... Men som tyvärr snart är på skroten, stackarn.....
Och jävla idioter som var tvugnat att pajja henne....

Nu ska jag ta och göra nåt vettigt istället för att sitta här när det är toppen väder ute =)

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Mamma

...såg honom allt i slutet på 3:an alldeles nyss, mmm!!!

Du vet nog vem jag menar =) Hur läcker kan man bli!!??? fniss

Se hur galen man kan bli på gamla dar, tokiga käring (moi) =)



Kram kram

2009-04-02 @ 00:29:06
Postat av: Linda

Ja... Och han den andra som är med i ettan och tvåan kommer ju vara med igen =P Båda dom ska eventuellt komma till Elmia =P Så om du är hundvakt då vet du kan jag ta kort och filma dom åt dig =P haha

Kram

2009-04-02 @ 09:37:52
URL: http://bigbeauties.blogg.se/
Postat av: Mamma igen =)

...annars kan ju du vara hundvakt så kan jag åka =)...

Skulle behövas fniss!!!!



Kram kram

2009-04-02 @ 13:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0