16:e April...

Igår var vi utanför Nora med lillebror Nicklas, han köpte sig en bil...
Så till helgen ska väl Audin han fick av oss plockas isär... Sen ska väl det som är kvar till skroten tror jag... Men det var nog ett bra köp han gjorde igår iallafall  =)

Sen när vi kom hem till mamma med bilen, så åkte mamma och jag till Kronhallen medans Krister och Nicklas kollade lite mer på bilen som Nicklas köpte...

Sen blev det pizza på kvällen =) Gott... Sen var det bara att knata ut på kvällspromenaden med hundarna...

Idag har jag inte gjort så mycket... Varit ute med hundarna i den härliga solen =) Och stört mig på fyllekärringen som bor ett par hus i från oss... Hittills har jag lyckats att hålla käften någorlunda... Men jag känner att jag har samlat på mig en massa som jag inte kan hålla inom mig snart längre... Och då tror jag att hon önskar att hon hade hållt käften istället, kärring jävel! Hoppas bara att hon sitter på sin balkong då, så att jag inte stöter på henne när hon är ute... För då vet jag inte vad jag tar mig till... Jag är så jävla trött på henne och hennes jävla anklagelser hela tiden, och retas med hundarna gör hon också och där går fan gränsen!

Nej usch... Nog om det, jag blir bara med förbannad än vad jag redan är....
Nu ska jag hoppa in i badet, sen blir det gå låååångpromenad igen i det härliga vädret =)

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet inte riktigt vad som är bäst, att tiga, eller vara rapp i käften som jag är, men jag kan inte vara tyst om jag retar mig på nått, eller blitr anklagad för nått jag varken sagt eller gjort.Nej, jag tror ändå att jag ger dig rådet att säga exakt vad du tycker, kram

2009-04-19 @ 14:07:39
Postat av: ab

namnet kom bort så det är jag som skrivigt båda kramen igen



skrev detta med

14:07:39

vet inte riktigt vad som är bäst, att tiga, eller vara rapp i käften som jag är, men jag kan inte vara tyst om jag retar mig på nått, eller blitr anklagad för nått jag varken sagt eller gjort.Nej, jag tror ändå att jag ger dig rådet att säga exakt vad du tycker, kram

2009-04-19 @ 14:10:38
Postat av: Linda

Nej, jag har också svårt att hålla käften... Ibland är det ju bra, men tror att jag måste lära mig att vara tyst vid vissa tillfällen också =P

Men om hon öppnar sin käft igen så vet jag att jag inte kommer kunna vara tyst...

Kram

2009-04-20 @ 14:45:07
URL: http://bigbeauties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0