15:e April...

Idag har jag varit lite seg känner jag... Haft ont i huvudet och lite så....

Igår så var vi och lämnade lite grejer till lillebror och då passade jag på att klippa klorna på mammas hundar också... Du måste lära dig att klippa mamma =)

När jag var ute med Enzo förut så blev det lite mycket på samma gång när vi skulle gå in =) Postbilen stog utanför våran ingång (Enzo HATAR verkligen postbilen och postgubbarna) sen ringde mamma också och precis då kommer postgubben ut och sätter sig i bilen och backar självklart emot oss samtidigt som Lollo kommer ut med Lillan =) Så det var att försöka hålla i Enzo och prata i telefonen (vilket inte gick så bra) och sen skulle han ju busa med Lillan också...
Sen var det Harrys tur att busa lite med Lillan... Och troligtvis är det nog löp på gång där, för Harry var jätte intresserad... Men det är aja baja, dom är ju släkt.... Men det skiter nog Harry i tror jag...

Sen så kom vaktmästaren och låssmeden hit... Dom skulle kolla på min nyckel (hem) för att dom har gjort en ny åt oss tre gånger nu och ingen passar, så nu kom dom fram till att vi skulle få ett helt nytt lås och nya nycklar istället =) Gör inte oss nåt, för låset som vi har nu krånglar som attan...

Sen strax innan fyra ska jag gå och möta lillebror på jobbet och så ska han följa med mig hem tills Krister slutar för då ska vi åka iväg och kolla på en bil till lillebror utanför Nora... och då kanske det blir att äta på McDonald´s eller nåt =P
Sen när vi kommer hem har jag lovat att sljutsa mamma till affären också, det får jag inte glömma bort, eller ja, hon ringer säkert och påminner oss =)

Nej, nu blir det gosa med Cappe tills det är dags att ta med Enzo och gå och möta lillebror =)
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0